Zadzwoń: +48 (61) 639 32 17

Kariera

Szukasz zmiany? Pomyśl o nas!

Jesteśmy na rynku od wielu lat i cały czas się rozwijamy, w związku z czym poszukujemy nowych pracowników. Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze na dogodnych warunkach współpracy. Nie jesteśmy korporacją, w związku z czym procesy decyzyjne dotyczące wszelkich kwestii, są załatwiane na bieżąco, bez zbędnych komplikacji. Pracujemy w nowocześnie urządzonym, reprezentacyjnym biurze, w zgranym zespole. Jeździmy na szkolenia zewnętrzne organizowane w różnych miejscach w Polsce.

Jeśli nie boisz się wyzwań, umiesz solidnie pracować, chcesz dobrze zarabiać i wysoko stawiasz poprzeczkę sam sobie to Kramm Nieruchomości jest miejscem, które daje Ci możliwość realizowania Twoich celów.


Obecnie poszukujemy:



Opis stanowiska:


- praca dla osób, które lubią połączenie pracy w biurze i terenie
– maksymalny pułap zarobków jest uzależniony wyłącznie od własnego –
zaangażowania i liczby przeprowadzonych transakcji.
– nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości.


Podstawowe zadania:

– budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
– przyjmowanie ofert i obsługa osób poszukujących nieruchomości przy użyciu systemu komputerowego
– sporządzanie ofert nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży i wynajmu
– prezentacja nieruchomości
– koordynowanie procesu sprzedaży
– współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje

Wymagamy:

– zainteresowania rynkiem nieruchomości
– predyspozycji do pracy z klientami
– samodzielności, systematyczności, komunikatywności
– dobrej organizacji pracy własnej
– wysokiej kultury osobistej
– umiejętności obsługi komputera
– zdolności negocjacyjnych i handlowych
– umiejętności pracy w zespole
– przebojowości, entuzjazmu, pomysłowości i kreatywności
– prawo jazdy kat B

Mile widziane:

– doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości
– znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

– stałą pracę w oparciu o sprawdzone i skuteczne standardy działania,
– atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy,
– uczciwość i szacunek
– partnerską kulturę firmy,
– szkolenia,
– możliwość rozwoju,
– narzędzia niezbędne do pracy.
– elastyczny czas pracy
– wsparcie marketingowe
– opiekę merytoryczną i prawną nad prowadzonymi transakcjami
– możliwość wyboru preferowanego segmentu klienta


Aby aplikować na to stanowisko, wyślij maila zawierającego CV i list motywacyjny pod adres dominika.kramm@gmail.com